LÖRDAG

och så lördags bilderna från mig.
var ju först på grillning hos familjen törnqvist och därifrån finns inga bilder,när jag kom hem snackade jag med lite folk sen kom krissy&emil hit och sen max och efter ännu ett tag kom oscar,linus och mattias och sist nathalie.
jag började med att voffla krissy's hår och sedan natha's. linus och mattias stack ganska snabbt igen men vi andra stannade, tillslut hamnade vi framför tvn med buzz. girlz( jag,krissy&natha) mot emo (emil,max,oscar) självklart vann ju girlzen. sen satte vi på singstar. efter ett tag gick natha och sen max också men jag,krissy,emil och oscar sjöng vidare sen stack dom efter ett.







Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; älskar singstar :D

2009-04-12 @ 22:10:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; ja :D

kommenterar andras bloggar och svara på alla :)

2009-04-12 @ 22:23:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0