linn torkar rumpor

ni kanske undrar om min rubrik? och det är faktiskt daniel som hjälpte mig att komma på den rubriken, han tyckte det var passande till den linjen jag går för han tror att allt inom den linjen går ut på det. haha.

idag har jag spenderat hela min dag hemma. mest legat i sängen om jag ska vara mer exakt. ikväll träffade jag natha en sväng och vi gick till linus för att träffa han och tobbe men dom hade gått till nöjes så vi orkade inte vänta. jag och natha skiljdes åt vid henne och jag gick till torget för att träffa lizette och sofie. satt där en stund sen kom linus och tobbe ditt, vi gick då vidare till bråhög för att möta rasmus. vi stog där och snackade ett tag sedan följde linus mig hem.

klämmer in en bild på mig och linus från -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0