jag älskar er

ville bara berätta hur underbara tjejer jag har,
ni är sånna riktiga vänner och vi finns alltid där för varandra i alla lägen,
i både vått och tort som man säger.
vi kan lita på varandra och vi kan göra allt ihop.
ibland bråkar vi men det tillhör vänskapen och man lär sig alltid något nytt efter ett bråk,
men vad som än händer vet vi att det alltid kommer lösa sig för vi håller ihop
och kämpar för vår vänskap.
ville bara att ni ska veta att ni är bäst och att jag älskar er i all evighet!
<3 i alla lägen


Kommentarer
Postat av: liz

älskar er alla, ni är fan bäst.

Och jag hade fan inte klarat mig utan någon av er.

föralltid vi (L)

2009-04-11 @ 12:05:14
Postat av: elin

söt bild :)

2009-04-12 @ 21:22:06
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0