dålig uppdatering

jag har inte varit så bra på att uppdatera idag, tyvärr!
men jag har iallafall varit på obs med mamma, fick en klänning och en tröja, tänkte lägga upp bilder men min dator och mobil kan inte sammarbeta idag så jag får inte in några bilder på datorn..
jag och mamma åt även på obs, det fick bli mcdonalds.
när jag kom hem provade jag mina kläder och fixade lite sen kom natha hit så gick vi en liten sväng runt i staffanstorp sen skiljdes vi och gick hem, jag gick och mötte lizette efteråt vid åkershus och vi gick en sväng på torget mötte vi mikaela och tilde så vi gick till ica och satte oss och snackade,sen efter ett tag gick jag och lizette, jag följde henne hem och sedan gick jag själv hem och tog mig en varm dusch.
vi får se när bilder kommer på mina inköp och kvällens klädsel och om det kommer men sålänge kan ni få dagens klädsel som jag lyckades fota innan digital kameran dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0