Chiquitita

när jag hade skrivit här gick jag ut och satte mig i solen med mamma, vi tog oss vars en cider och satt och snackade om allt. mysigt och skönt i solen!
anna,maja och morfar kom hit och jag gick in och började fixa mig, kammade håret och sminkade mig.
jag och maja satte på hennes favorit låtar "ont det gör ont med lena philipsson" och "baby goodbye med EMD" och till dom dansade vi, vid halv 7 gick vi upp i gatan för att möta emelie och danne som kom med bussen sen kom även max. gick sedan till bråhög och mötte krissy. och gick sedan hem till mig.
jag åt medan dom andra väntade på mitt rum, när jag kom ner satt vi där och snackade lite sen gick vi ut och spelade buzz, tjejerna mot killarna.. gissa vem som vann? självklart vi.
senare kom linus och efter det frida och sist oscar, vi satte på singstar och sjöng för fulla muggar. blev en blandning mellan svenska hits, abba och high school musical. och alla sjöng verkligen på, ibland lite för mycket till och med haha!
vid halv 12 blev krissy och frida hämtade och då drog vi andra fram madrasser över hela golvet och satte på the eye som är en skräckfilm, 10 i 1 började alla packa ihop sig och linus&oscar gick åt ena håller och vi det andra, följde emelie&danne till bussen och sedan följde jag max genom åkershus och slutligen gick jag hem och gjorde varm choklad och bulle. är jätte trött nu och tänkte nog sova. tänkte göra lite nytta imorgon.
ska försöka få tag på lite bilder av frida sen eftersom hon hade bäst kamera så ni kanske får se lite bilder senare.
sov gott.

maja tar glittrigt läppglans på sina läppar.


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, din med :)

2009-04-19 @ 12:06:48
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysig blogg du med! :)

2009-04-19 @ 12:19:39
URL: http://annavikstrom.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; tack så mkt :)

läget?

2009-04-19 @ 12:34:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0