äntligen helg

dålig uppdatering, jag orkarde inte uppdatera igår var verkligen helt slut.
och nu är det fredag och helg skönt.
dagen idag gick ganska fort var endast 9 stycken i klassen. ida förhörde mig och louise på tyska och vi var så duktiga (ironi*) haha. det blev ganska mycket fel men bra gissningar och jag kom med massa ord som inte ens existerar, haha.
tog 12an med louise till boutolfs satt & skrata åt kim och mattias hela vägen, eller mest mattias :) på boutolfs gick vi in om mormors bageri och handlade bulle sedan tog vi 3an till stationen och sedan tog jag bussen hem.
har bara suttit här nu och snart måste jag dammsuga mitt rum och städa lite.
pusss.

Kommentarer
Postat av: siwan

Hallå.. vilken donna .. va rädd om dig gumman ... krameluzker

2009-04-17 @ 20:07:36
Postat av: Sofi the amazing one

Fin bild:)

2009-04-18 @ 00:21:29
URL: http://silversun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0