godkväll.

tillbaka i skolan idag då,
7 veckor kvar till jullov, man kan väll inte mer än längta.
min dag har varit som såhär att jag steg upp från
sängen lite över 6 tiden, gjorde mig i ordning
sen gick hemifrån 07:10.
bussen gick 07:30.

första lektionen var matte där vi bara jobbade på i full
fart som vanligt.
sen var det vård och omsorg där vi började med ett nytt arbete
och blev uppdelade i grupper.
sista lektionen för dagen var bild
där vi bara satt och snackade massa skit hela lektionen
och även snackade betyg med läraren, låg på VG.

efter skolan somnade jag i soffan, efter drygt en timme
träffade jag erika utanför kyrkan så tog vi oss ner till
torget och blev fotograferade till lucian
och kvällen bestod av en engelskbok och kära TVn.

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0