gårdagen.

jag skrev ett inlägg igår men så blev det något fel på sidan
så det laddades inte upp, så orkade jag inte skriva om det.
morgonen började med ett utvecklingssamtal i skolan.
det gick super bra hon sa att hon var nöjd med mig,
att jag alltid jobbade bra,bra resultat,inget att klaga på,
alltid rätt matrejal med mig och alltid i tid och ingen frånvaro o.s.v
sen började svenskan 8:45, gjorde typ ingenting där, vi har iallafall
tema skräck där och nästa vecka ska vi se skräckfilm.
sen hade vi mentorstid några minuter bara
och sen över till matteprov!
sist på dagen var det vård och omsorg, där vi skulle
mata varandra, gick över snabbt så sen fick vi ta vars en
tallrik med fikan och lägga oss i vars en säng :) skönt,
så låg vi där och bara snackade.
slutade lite innan två, och då tog vi bussen in til stan.
så gick jag,lizette och lite mattias där inne,
mattias bjöd oss även på kebab!
sedan tog jag och lizette bussen hem,
och lika fort åkte jag in igen, hämtade bara maja,
sen åkte vi in och mötte pappa som klippte sig,
så åkte vi en sväng till nova.
hela kvällen umgicks jag med nathalie,lizette,sofie och trina! <3
och massa snö idag ÖVER BRA, i love it


jag och lizette i stan när det snöade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0