11 november 11:24

hej alla läsare!
har inte hunnit vara inne här på ett tag,
men ska försöka skärpa mig!

idag börjar jag då klockan 13:00 och slutar 15:30.
vi har någon slags EL dag?!
efter skolan ska jag bara plugga och ta det lungt.
har två prov imorgon, vilket suger !

till nästa vecka har vi bara matteprov på fredag än så länge
och vi hoppas på att inte få så mycket mer,
så man kan ha en hel helg utan att plugga
för man har så mycket annat att göra
som att städa rummet + min toalett
och även sortera garderoben, som jag ska försöka
hinna i helgen.

men nu ska jag borsta tänderna och klä på mig ytterkläderna
och gå till bussen.
pusspuss

p.s min digitalkamera sladd till datorn är borta !!
någon som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0